Pusťte si animovanou verzi naší dobrodružné cesty a zjistěte, kam jsme se již všude podívali.
Každý den přibývá další ;-)

?
  • V pravo se nacházejí tlačítka
    Přehrát / Pozastavit / Zavřít.
    Po stisku se vykoná příslušná akce.
  • Po kliknutí na přehrát se na mapě objevují body označené značkou Marker, která reprezentuje místa, která jsme již navštívili. Při kliknutí na tuto značku, se objeví okénko s krátkým popiskem.

pondělí 22. července 2013

Noční přechod do Mexika

Po včerejším výborném karnevalu, plného krásných masek a choreografií, jsme si šli odpočinout. Ale co se nestalo! Po půlnoci nás vzbudili vedoucí a instruktoři, že s nimi přejdeme tajně do Mexika. Počasí k tomu totiž přímo vybízelo, byl totiž úplněk.

Šli jsme dlouho, a když jsme konečně překročili hranici a došli až do Mexika, kolem nás se rozsvítila světla a začala jezdit všemožná vozidla (auta a motorky). Chtěla nás totiž zastrašit, což se jim z části povedlo. Nečekaně nás překvapila celní správa! Utajený přechod se nám tak nepodařil. Přestože jsme ukázali celní správě platná víza, pohraničáři nás strčili nás do vězení, kde jsme museli zůstat 24 hodin (přenocovat) a to výhradně kvůli pozdní otvíračce konzulátu. 

K ránu nám řekli, že naše kontrolování víz bude mít zpoždění a že máme na výběr ze dvou možností. Buď budeme ještě dalších 48 hodin ve vězení, nebo prokážeme, že jsme skutečně cestovatelé, a vyplníme nekonečnou řadu náročných úkolů. Dali nám na to pouhé tři hodiny. Uvidíme večer, jestli nás propustí dál.

Lucka Mazuchová

Modelování táborové základny ve 3D

Od prvního dne se pokročilá skupina na počítačích učila modelovat ve 3D grafickém editoru SketchUp. Úkolem bylo co nejlépe vymodelovat za celý oddíl táborovou základnu. Účelem bylo také, kromě samotného zvládnutí práce s programem, stmelení týmového ducha v oddílech při práci na počítačích.

Každý cestovatel měl za úkol vymodelovat jednu budovu základny včetně blízkého okolí. Chatky v táboře se pro zrychlení práce mohli nakopírovat a poskládat. Vybraní jedinci z oddílu měli za úkol všechny budovy zkompletovat do většího celku. Úplně nakonec pak ten, kdo to uměl v programu SketchUp pracovat nejlépe, směl zkompletoval celý model základany.

Hodnotícím měřítkem bylo detailní zpracování jednotlivých modelů základny a modelu základny jakožto celku včetně okolního terénu.

Pořadí dopadlo následovně:
1. místo - Žrouti       87,5%
2. místo - Hutuťáci   77,5%
3. místo - Rychlíci    72,5%
4. místo - Mimoni     60  %

Každé místo bylo ohodnoceno bodově v rámci celotáborové hry od 10 do 4 bodů.

Níže se můžete podívat na konečné modely.

Vítězný model Žroutů

Model Hutuťáků z druhého místa

"Rychlý" model se třetím místem


A na závěr model Mimoňů
IT

VIDEO: Karnevalové průvody z Ria

Dnes jsme přidali na Stream.cz upravená videa z karnevalového průvodu, který se pořádal v Rio de Janeiru.




IT